donderdag 10 november 2011

Donderdag 10 november

Het is al laat maar toch nog even een berichtje. Op donderdag ben ik altijd laat met schrijven in het weblog omdat ik de avond altijd doorbreng bij Inholland in Rotterdam. Daar ben ik bezig met het tweede jaar van de IB/RT-opleiding. Ik heb veel foto's gemaakt vandaag. Daar laat ik u morgen wat van zien. De dag begon met een boekenbeurt van Xen. Wat heb je dit goed gedaan, Xen. Je had het heel goed voorbereid. In de les VLL hebben we letters en woorden geflitst, we hebben een woorddictee gemaakt op de letterdoos, we hebben gelezen in het leesboekje en we hebben werkbladen gemaakt. Om 10.15 uur hadden we wel zin in ons fruit en drinken. Na de pauze hebben we gerekend, naar het Sinterklaasjournaal gekeken en geschreven. 's Middags hebben we eerst gekeken naar aflevering 11 van Leesdas Lettervos Boekentas. Daarna hebben we gerekend. Het laatste uur hebben we gezellig geknutseld met op de achtergrond Sinterklaasmuziek. Het was een heel gezellig uurtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten