vrijdag 30 september 2011

Donderdag 29 september

In de les VLL hebben we met de woordendoos gewerkt, letters geflitst, in het leesboekje gelezen en werkbladen gemaakt. Om 10.15 uur hadden we wel zin in ons fruit en drinken want we hadden zo hard gewerkt. Na de pauze gaf juf Coba computerles in de aula en ik gaf een rekenles in de klas. In de rekenles hebben we met een balans gewerkt. Op de foto ziet u Xen aan het werk met de weegschaal.



's Middags hebben we naar aflevering 6 gekeken van Leesdas Lettervos Boekentas. We hebben een bladzijde geschreven. De kinderen kregen een letterdictee van de tot nu toe geleerde deftige letters. In de les verkeer stond veilig spelen centraal. Op het einde van de dag hebben we gekeken naar het digitale prentenboek Rupsje Nooitgenoeg.
Ik vertelde de kinderen dat ik vanavond naar school moest. En dat ik dan ook mijn vinger op moet steken om een vraag te stellen. En dat ik het soms best wel moeilijk vind. De kinderen luisterden vol aandacht naar mijn verhaal.
Morgenochtend ben ik nog even op school voor wat werkjes. Maar niet met de kinderen van groep 3. Ik wens u dus nu alvast een fijn weekend toe.

1 opmerking:

  1. Een heel fijn weekend, nog even genieten van deze mooie nazomer!

    Groetjes,

    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen