maandag 30 januari 2012

Een feestje

Een officiƫle uitnodiging volgt nog maar nu alvast de datum van ons feestje: de uitreiking van de letterdiploma's door mijnheer Ron. Dit feest zal zijn op dinsdagmiddag 28 februari om 14.45 uur. Zet het meteen in uw agenda. Misschien kunt u iets regelen op uw werk. En kunt u niet komen dan zijn opa en oma ook welkom hoor.

Op het moment lukt het me niet om dagelijks te schrijven. Dit is eigenlijk wel mijn bedoeling. Elke dag gebeuren er leuke, fijne, bijzondere dingen. Ik heb mooie foto's gemaakt van het afscheid van juf Vera vorige week donderdag. En vandaag heb ik mooie foto's gemaakt van Merel en haar poesjes. Ik ga mijn best doen om er deze week wat van in het weblog te zetten. Vandaag gaat het niet meer lukken want ik ben nog niet klaar.........!!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik kijk elke avond even of er weer een stukje op de blog staat.
    Ik mis het echt om alle belevenissen te volgen.
    Ik begrijp dat je het heel druk met de opleiding en dat gaat natuurlijk voor.
    Duurt de opleiding nog lang?
    We wachten geduldig alle belevenissen af en dinsdag 28 febr zorgen we dat we erbij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We gaan proberen te regelen om er te kunnen zijn de 28e, misschien kan ik iets ruilen...

    Succes met je opleiding Anita.

    groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen