dinsdag 31 januari 2012

Ken je dat gevoel?

Vanmiddag ben ik met de groep begonnen met het derde thema van de methode Leefstijl. Het thema heet: Ken je dat gevoel? De eerste les had als titel: fijn of vervelend.

Waar gaat deze les over? Soms ben je blij, boos, bang of verdrietig. Je kunt op één dag veel verschillende gevoelens hebben. Deze les gaat over gevoelens.

Ik voel me zo...
Ik wil krijsen, ik wil slaan.
Loop toch allemaal naar de maan.
Mijn hoofd wordt rood als een framboos.
Op zo'n moment dan ben ik...

'k Laat mijn hoofdje treurig hangen,
nat van tranen zijn mijn wangen.
Zelfs mijn speelgoed helpt me niet.
Wat ik nu voel dat heet...

Op mijn arm staat kippenvel.
Nog nooit klopte mijn hart zo snel.
Ik beef, ik ril, ik voel de drang
me te verstoppen, ik ben...

Ik zing, ik spring, ik dans, ik lach,
vandaag is het een leuke dag.
Iedereen die houdt van mij.
Als ik dat voel dan ben ik...

1 opmerking: