vrijdag 3 februari 2012

Computerles

Nooit te oud om te leren. Gisteren heb ik computerles gehad van Xen en juf Sanne. Zij hebben mij uitleg gegeven over http://www.maps.google.com/ Wat een geweldige site. Vrienden van mij zijn geƫmigreerd naar Australiƫ. Nu ga ik hun huis opzoeken op internet. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken. Lukt het niet dan moeten Xen en juf Sanne me maar helpen.

Afgelopen maandag zijn we begonnen met het thema: piraten. De juf is blij verrast door alle spullen die de kinderen meebrengen. Woensdag stapte Kapitein Haak zelfs de klas binnen.

Het schoolfruit is in groep 3 een groot succes. De meeste kinderen nemen het aangeboden fruit of de aangeboden groente. Wat we over hebben verdelen we over de kinderen die het wel lusten. Afgelopen woensdag vonden de kinderen de paprika erg lekker.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de kinderen zo deze groentes te (leren ) eten en zien eten doet eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, leuk hoor Anita, enne, ook ik leer soms nog bij ;-)

    Groetjes en prettig weekend!
    Over de piraten had ik nog niets gehoord trouwens.

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen