maandag 10 oktober 2011

Handenarbeid van juf Jeanne

De eerste dag van de nieuwe week zit er weer op. Ik heb weinig gezien vandaag van groep 3 omdat ik druk bezig was met andere dingen. Wel heb ik even gekeken bij de kinderen toen ze les hadden van juf Jeanne. De kinderen zijn een hondje aan het maken. De kinderen vertelden me toen ook heel enthousiast dat ze met kern 3 begonnen waren. Vandaag dus het woordje doos met de letter d.



Morgen hebben we een heel andere dag dan gewoonlijk op dinsdag. De ochtend is een knutselochtend met als onderwerp de Kinderboekenweek. De kinderen werken eerst een uur bij mij in de klas. We gaan medailles maken. Daarna gaan ze nog een uur naar mijnheer Ger en een uur naar mijnheer Medi. Bij Ger gaan de kinderen een collage maken en bij Medi een masker. VLL doe ik 's middags.

1 opmerking:

  1. Vanmorgen was een leuke ochtend, heb geholpen bij de kleuters! Wel leuk om zo weer wat (oud) leerlingen van groep 5 en groep 4 bij je in de klas terug te zien natuurlijk! Fijne middag nog!

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen