maandag 31 oktober 2011

Maandag 31 oktober

Vandaag dus zes nieuwe leerlingen erbij. Alleen Ibtissam was er nog niet. Juf Femke en ik zeiden allebei hetzelfde: Nu zijn we echt weer een klas. Zestien leerlingen was wel erg weinig. Dit aantal van 23 is goed.
In de klas is juf Femke vandaag begonnen met de laatste week van kern 3. De kinderen hebben het woordje zeep geleerd met de letter z. De nieuwe leerlingen hebben vandaag ook al veel geleerd: de woordjes ik en maan en de letter m. Eigenlijk hebben ze deze woordjes niet vandaag geleerd want de kinderen kenden deze woordjes al. Ik viel bijna van mijn stoel af toen ze van maan aan maakten en van ik mik. Wat knap!

Tijdens het fruit eten kregen de kinderen van de juf een Halloweentraktatie. Die zag er leuk uit en was lekker.


Morgenochtend gaan we voor de eerste keer met de nieuwe leerlingen erbij naar de gymzaal van de Bukehof . We gaan daar tik- en balspelletjes doen. Het wordt vast leuk, jongens en meisjes. Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten